stap 1
Telefonische screening
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
Gelieve een meer recente versie van je browser te installeren.
Online sinds 03/05/2024
Draag jij kwaliteit hoog in het vaandel? Werk je graag met klanten en ben je snel weg met systemen en tools? Dan is deze Quality Assistant vacature ideaal voor jou! Je komt terecht bij een wereldspeler te Tienen in farmaceutische en voedingsingrediënten. Solliciteer snel!
Als Quality Assistant sta je in voor volgende taken:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten met vraag naar productinformatie en kwaliteitscertificaten;
Je beantwoordt alle vragen over Quality Assurance of kwaliteitsbeheersing;
Je assisteert bij het invullen van vragenlijsten met als doe de goedkeuring van leveranciers bij bepaalde klanten
Je registreert klachten en hun follow-up tussen de verschillende partijen;
Je beheert, centraliseert en onderhoudt de database over productinformatie en hun kwaliteitsdocumenten.
De Quality Assistant die we zoeken beschikt over een bachelordiploma of een gelijkwaardig werkervaring. Verder kan je bouwen op volgende competenties:
Je bent communicatief, gestructureerd en polyvalent;
Je hebt een goede kennis van MS Office en SAP;
Je werkt nauwkeurig, communicatief, klantgericht, proactief en een teamplayer;
Je beheerst vlot het Nederlands, Frans en Engels;
Enige ervaring in quality management systems is een plus.
Een tijdelijke tewerkstelling (van juni'24 tot midden september'24);
Een voltijds uurrooster van 40u/week;
Glijdende werkuren: starten doe je tussen 07u30 en 09u30, stoppen doe je tussen 16u00 en 18u00;
Een aantrekkelijk loon met aanvulling van maaltijdcheques.
Het bedrijf specialiseert zich in ingrediënten voor voeding en farma. Deze internationale speler is toonaangevend, actief over 80 landen en stelt meer dan 1.000 werknemers tewerk. Plaats van tewerkstelling: Tienen.
Je komt terecht in een jong en dynamisch team. Er is een platte structuur in een internationale context.
Je sollicitatie in 7 stappen
stap 1
Over welke vaardigheden en kwaliteiten beschik je? En belangrijker nog: wat verwacht je van een job? Tijdens een telefonisch gesprek leren we elkaar beter kennen.
stap 2
We vragen je een aantal testen te maken. Zo krijgen wij een duidelijk beeld van jouw kennis en kunnen wij jou de juiste vacatures voorschotelen.
stap 3
Samen met een van onze consultants bespreek je wat jij zoekt in een job en overloop je jouw testresultaten.
stap 4
Op discrete manier winnen we professionele referenties in bij de door jou opgegeven contactpersonen.
stap 5
Vervolgens stellen we je verschillende vacatures voor. Iets voor jou? Dan begeleiden wij jouw vlotjes doorheen de sollicitatieprocedure van de klant.
stap 6
Hebben we een perfecte match voor jou gevonden? Dan ga je aan de slag.
stap 7
Nadat je van start bent gegaan, houden we regelmatig contact. Daarnaast staan wij jou bij met scherpe artikels, concrete opleidingen en heel wat tools zodat jij je voortdurend verder kan ontwikkelen.
Je hebt al een account op Bright Plus. Log je even in alvorens je solliciteert, dan worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je al een account hebt, log je best eerst in, zo worden alle gegevens al voor jou ingevuld. Als je nog geen account hebt kan je gewoon verder gaan en registreer je in een mum van tijd samen met je sollicitatie.